خرید کیسه زباله
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کیسه زباله با اندازه استاندارد چیست؟


در حالی که در این مورد استثنا وجود دارد، کیسه های زباله معمولا در اندازه های کوچک (0-9 گالن)، متوسط ​​(10-29 گالن) و بزرگ (30 گالن) عرضه می شوند.

 

آیا کیسه های زباله یکبار مصرف هستند؟


کیسه زباله یکبار مصرف مشکی (100 عدد) کیسه های پوشک یکبار مصرف با دسته های راحت، کیسه های سطل، کیسه زباله بادوام. درباره بازگشت رایگان بیشتر بدانید.

 

چرا کیسه های زباله نشت می کند؟


به این دلیل که یک سطل زباله پر می تواند خلاء ایجاد کند که کیسه را به دیواره های سطل می چسبد و جایی برای جریان هوا باقی نمی گذارد. برای جلوگیری از این امر، یک لوله را داخل سطل زباله بچسبانید تا جریان هوا حفظ شود. ممکن است درباره ترفند سوراخ کردن سطل زباله برای حفظ جریان هوا شنیده باشید، اما این می تواند باعث نشت زباله ها شود.

 

 

آیا کیسه زباله آب را نگه می دارد؟


جواب آره یا نه است. برای فعالیت‌های مبتنی بر مسیر، مانند کوله‌پشتی در جایی که بارانی است، کیسه‌های زباله در واقع بسیار مفید هستند. آنها را می توان به عنوان یک پک آستر ضد آب (برای خشک نگه داشتن کیسه خواب و لباس شما) یا به عنوان پوشش باران برای کوله پشتی استفاده کرد.


چه مواد اولیه ای در کیسه زباله وجود دارد؟


اکثر کیسه های زباله از پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) ساخته شده اند که محبوب ترین پلاستیک در جهان است (پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) در رتبه دوم قرار دارد). LDPE نرم، کشسان و ضد آب و هوا است. مواد اولیه پلی اتیلن از نفت و گاز طبیعی به دست می آید.

 

کیسه های زباله معمولی چقدر است؟


گاری مشکی شما می تواند سه تا چهار کیسه زباله با اندازه استاندارد (66 سانتی متر در 91 سانتی متر) را در خود جای دهد. اگر سبد خرید مشکی شما پر است و کیسه‌های زباله اضافی دارید که جا نمی‌شوند، باید برچسب‌هایی بخرید تا کیسه‌های زباله اضافی را برای تحویل بگیرید.

 

چگونه کیسه زباله را اندازه گیری می کنید؟


ارتفاع سطل زباله خود را اندازه بگیرید یا ابعاد آن را به صورت آنلاین جستجو کنید. چهار اینچ برای برآمدگی به اضافه نصف عرض (قطر) اضافه کنید تا کف قوطی خود را بپوشانید. این ارتفاع کیسه زباله شما خواهد بود.

 

آیا کیسه های زباله پلاستیکی هستند؟


پلاستیک پلی اتیلن رایج ترین ماده ای است که برای تولید کیسه های زباله استفاده می شود. ... سپس فرآیند اکستروژن این مهره های پلاستیکی را به کیسه های پلاستیکی تبدیل کرد. کیسه های زباله از پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) ساخته شده اند که ظاهراً انعطاف پذیر، نرم، ضد هوا و ضد آب هستند.

 

کیسه های پلاستیکی سیاه از چه چیزی ساخته شده اند؟


معمولاً پلاستیکی که برای ساخت کیسه های زباله استفاده می شود، LDPE نسبتاً نرم و انعطاف پذیر (پلی اتیلن با چگالی کم) است یا برای استحکام، گاهی اوقات از LLDPE (پلی اتیلن با چگالی کم خطی) یا HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) استفاده می شود.

 

کیسه های زباله زیست تخریب پذیر از چه چیزی ساخته شده اند؟


بیشتر کیسه‌هایی که از پلاستیک ساخته می‌شوند از مواد ذرت مانند ترکیب اسید پلی لاکتیک ساخته می‌شوند. کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر امروزه به اندازه کیسه های سنتی (بیشتر پلی اتیلن) ​​قوی و قابل اعتماد هستند.

 

آیا کیسه های زباله ایمن هستند؟


خیر. استفاده از کیسه های زباله پلاستیکی برای نگهداری یا پخت و پز مواد غذایی توصیه نمی شود زیرا این کیسه های پلاستیکی مناسب مواد غذایی نیستند و ممکن است مواد شیمیایی موجود در آنها جذب غذا شود.

 

کیسه زباله چه نوع پلاستیکی است؟


خرید کیسه های زباله بیشتر از پلی اتیلن ساخته می شوند که می تواند از پلی اتیلن با چگالی کم تا پلی اتیلن با چگالی بالا باشد. امروزه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش زباله های پلاستیکی کیسه های زباله انجام دهید، همگی در عین حال تمیز نگه داشتن خانه.

 

پلاستیک های قابل کمپوست چگونه ساخته می شوند؟


به جای استفاده از پلاستیک ساخته شده از مواد پتروشیمی و سوخت های فسیلی، پلاستیک های قابل کمپوست از مواد تجدیدپذیر مانند ذرت، سیب زمینی و نشاسته تاپیوکا، سلولز، پروتئین سویا و اسید لاکتیک به دست می آیند. پلاستیک های قابل کمپوست غیر سمی هستند و در صورت کمپوست شدن دوباره به دی اکسید کربن، آب و زیست توده تجزیه می شوند.

 

کیسه زباله چگونه ساخته می شود؟


امروزه کیسه های زباله در کارخانه های بزرگ با استفاده از ماشین آلات سنگین ایجاد می شود. آنها در لوله های بلند ایجاد می شوند، سپس بریده می شوند و برای تولید کیسه های جداگانه جدا می شوند. ... برای ساخت کیسه های زباله، گلوله های رزین پلی اتیلن را در قیف های بزرگ یا ظروفی که برای ریختن مواد در ماشین یا دهانه استفاده می شود، می ریزند.

 





:: برچسب‌ها: پلی اتیلن , کارخانه های بزرگ , ماشین آلات سنگین , پلاستیک های قابل کمپوست , زیست تخریب پذیر ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: